Overslaan en naar de inhoud gaan

Over de vacature

Wil je graag meewerken aan een duurzamere wereld in een dynamisch bedrijf met TOP collega’s? Ben je organisatorisch sterk, klantgericht en kan je je goed uit de slag slaan in het Engels en Frans? Dan is onze vacature van administratief medewerker wellicht interessant voor jou!

Je takenpakket binnen het team bestaat onder meer uit:

  • Dagelijks contact met onze klanten via mail & telefoon
  • De logistieke planning en opvolging van ophalingen van IT-materiaal bij onze klanten
  • Coördineer je het betreffende transport met eigen vrachtwagen(s) of externe transporteur (incl. transportdocumentatie) · Bereid je orders voor en overleg je met de collega’s in het magazijn
  • Verzorg je de relevante administratie: ingave in CRM-systeem, opmaak van nodige documenten in het kader van gevaarlijk afval, e.d.
  • Op termijn sta je ook in voor boekhoudkundige taken: inboeken aan- en verkoopfacturen en rekeningafschriften, klaarzetten betalingen, opvolgen crediteuren- en debiteurenbalans, e.d.

De ideale collega die we zoeken kan volgende zaken afvinken:

  • Je hebt een Bachelor diploma bij voorkeur in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent oprecht begaan met het milieu en het klimaat
  • Je bent een kei in administratie en werkt nauwkeurig
  • Je bent klantvriendelijk Je kan vlot zelfstandig werken
  • Je bent stressbestendig Je kan klanten zowel in het Nederlands, Frans en Engels via mail en telefonisch te woord staan
  • Je bent enthousiast en flexibel, hands-on en een teamplayer
  • Je beschikt over een gezonde dosis motivatie, enthousiasme en leergierigheid
  • Je hebt een goede kennis van het Microsoft Office pakket Indien je ook logistieke ervaring hebt, is dit zeker een pluspunt

Wat kunnen wij jou aanbieden?

  • Een gevarieerd takenpakket met veel ruimte voor eigen inbreng
  • In een dynamisch en groeiend KMO-bedrijf (18 werknemers) met een no-nonsens cultuur en korte communicatielijnen
  • Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen zoals ecocheques
  • Glijdende uren met aanvang tussen 08u00 en 09u00 & flexibiliteit (eventueel enkel tijdens de schooluren)

Hoe solliciteren?

Stuur je motivatie en CV naar an [at] outofuse.com